duminică, 29 mai 2011

Cuvântul sculptează!

29 Mai – Depinde de fiecare

Conversaţie între pacient şi medic:

-«Doctore, ziceţi-mi direct, fără ocolişuri, ce boală am?»

-«Păi suferiţi de alcoolism acut.»

-«Bine, acum ziceţi-mi-o pe latineşte, ca să i-o spun soţiei mele.»

De multe ori, când încercăm să-i înşelăm pe ceilalţi, ne înşelăm pe noi înşine şi suntem primii care plătim consecinţele înşelăciunii noastre.

Viaţa construită pe minciună distruge convieţuirea, dar înainte de toate, distruge viaţa celui care minte. Putem să-i înşelăm pe ceilalţi însă, chiar dacă avem tendinţa de a ne înşela pe noi înşine, nu este uşor să o obţinem. Un psihiatru nord-american spunea: „Dumnezeu poate să-mi ierte păcatele; însă nervii mei nu mi le iartă”.

Ipocrizia este ca o cutie în care ascundem insatisfacţia, amărăciunea şi laşitatea.

Eu vorbesc „direct” sau „pe latineşte”?

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu