joi, 5 decembrie 2013

Negru... la birou

Lumea este atât de mare și totuși atât de mică în sine. Păi nu aș spune asta dacă nu mi s-ar fi întâmplat ceva care să mă facă să ajung la această concluzie.
La birou este mereu curat și avem o doamnă care nu lasă un petic necurățat cum trebuie dar, într-o seară am avut un chef la firmă și bineînțeles că în birouri s-a cam făcut mizerie, ca să nu mai spun de sucul vărsat și alte resturi. Dar de dimineață, când am ajuns înapoi, am rămas toți stupefieați când am văzut că tot gunoiul ce l-am făcut era acolo nevătămat (sau măcar în parte) și peste tot negru de furnici. Dar de unde atât de multe furnici când noi stăm la cinci dinr-un complex de zece etaje?!? Deci cum au ajuns ele acolo, cu liftul? Și lumea este atât de mare iar ele și-au găsit loc tocmai la noi în birouri. Tare ne-a fost mirarea și mai ales că femeia de serviciu nu a făcut nimic (ulterior am aflat că era bolnavă, la spital). Toți ne-am pus deacord că aici era nevoie de o dezinsecție că altfel nu o scoatem la capăt.
L-am sunat ăe șef și el a chemat o echipă de deratizare care erau îmbrăcați în niște costume de parcă tocmai ce se pregăteau să plece în spațiul cosmic. Ce ne-am mai amuzat pe seama lor, dar totuși, ei s-au ocupat de dezinfecție la birourile noastre.
Din cauza aceasta vreo două zile a trebuit să lucrăm de acasă. Dar cum am intrat în vorbă cu băieții de la deratizare, am aflat că sunt în branșă de mult timp dar că nu își fac reclamă că nu știu cum, așa că le-am propus să le realizez un site pentru a fi mai ușor de găsit firma lor când cineva va avea nevoie. Am bătut palma și le-am realizat un site, așa că firma noastră nu a mai trebuit să plătească suma cuvenită pentru treaba lor iar eu am fost promovat :)
Acum este ușor să chemi pe cineva, sunt atât de multe firme dar eu v-o recomand compania DDD (0219662.ro) 
 

Acestea fiind spuse, sper ca voi să nu aveți niciodată astfel de probleme!