marți, 24 decembrie 2013

Noua reclamă Apple de Crăciun ascunde multe substraturi [VIDEO]

Deşi este greu să intri în sufletul omului, cei de la ating cu siguranţă o coardă sensibilă cu cea mai recentă reclamă dedicată perioadei Crăciunului.
reclama apple tearjerker christmas ad
În noua , de aproximativ un minut şi jumătate, creatorii probabil că au avut cea mai grea provocare din toate timpurile. Au fost obligaţi să găsească un aspect pozitiv în stilul de viaţă al tinerilor din ziua de azi care nu-şi mai pot dezlipi ochii dintr-un smartphone, indiferent dacă este sau nu un iPhone. Partea fascinantă este că au şi reuşit, iar rezultatul este remarcabil.


Noua reclamă Apple are titlul Misunderstood (Neînţeles) și face referire la un tânăr care participă la o întâlnire între mai multe generaţii de membri ai unei familii într-un context utopic. Oamenii se distrează, copiii se joacă prin zapădă, se împachetează şi despachetează cadouri. Doar personajul nostru pare complet rupt din context cu al său iPhone 5S Space Gray.  Cum era de aşteptat, deznodământul este unul pozitiv şi foarte încărcat de emoţie. În tot acest timp, deşi nu s-a distrat cu ceilalţi şi asta e trist, tânărul posesor de iPhone a înregistrat video şi a lucrat la un film pe iMovie despre familia lui. In final, prin AirPlay, transmite filmul pe calea aerului către un TV, sensibilizând audienţa.
Deşi astfel de practici care încearcă să trezească dezbateri nu funcţionează de fiecare dată, cei de la Apple s-ar putea să fi calculat foarte bine media în acest caz. Oare nu ar trebui să ne temem de asta – ca nu cumva să ajungem să trăim din înregistrări și să ratăm exact… viața?