sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Masa mea de lucru

Fiecare an cu propunerile lui...
Sunt persoane care anual își redecorează casa doar pentru a scăpa cu adevărat de vechea persoană și astfel să înceapă anul în formă sau mai bine zis, în altă formă.
Așadar, dacă aceștia au curaj să facă schimbări majore, de ce nu ne-am gândi și noi la micouniversul spațiului nostru de lucru.
Mie, spre exemplu, îmi place să lucrez destul de aglomerat, adică masa mea de lucru este plină de cărți cu teancuri de mai bine de o jumătate de metru. Sunt cărți din care citesc, cărți care au fost citite și așteaptă să fie luate la mână pentru a culege pe PC datele semnate din ele și mai am încă un teanc cu cărțile din diverse biblioteci (școlare, orășenești sau particulare) în deobște cu temele la care lucrez pentru materialele mele. Dar alături de acestea pe masa mea de lucru, în primul rând, stă mereu o agendă, în care îmi notez diverse notițe, deși datele cele mai importante stau pe tabletă, căci are mereu grijă să mă anunțe. Dar cred că nici un om nu se poate lipsi de la masa de scris de instrumente ca: foarfeca, pentru decuparea de articole sau imagini interesante din reviste, ziare etc.; apoi lipiciul sau banda adezivă pentru ale lipi în jurnalul cu articole; apoi chiar nu te poți lipsi de un capsator de calitate; nu am deocamdată o taviță de documente, dar se pare că este de mare folos pentru cei care lucrează cu multe hârti; dar dacă vrei să-ți ușurezi viața și să fie cât de cât ordine pe biroul tău, atunci ar trebui să te orientezi spre un suport de birou care îți ușurează mult viața. Ah, și era să uit, neapărat ai nevoie de un coș de birou, doar nu toate ideile sunt valabile...
Mi-ar place să am și un scaun ergonomic de calitate care să-mi asigure și un pic de odihnă în timpul lucrului. Recunosc că în ultima vreme am stat mai mult la scaun pentru a scrie materialele mele, dar trebuie să vină și vremea de mișcare, abia aștept.
Ei, dar voi cum v-ați aranja biroul dacă ați avea oportunitatea acesta cu produse de pe www.depozituldepapetarie.ro?

www.depozituldepapetarie.ro