Nu știu cum sunt alții, dar mie când îmi trebuie să cumpăr ceva, apăi caut peste tot. Mă interesez de oferte, caut și în gaură de șarpe de este nevoie. Apoi, ca să fiu sigur că acel produs este cel de care am nevoie, citesc zeci de articole, îl compar cu altele asemănăoare și întreb pe la alții dacă sunt mulțumiți de el. Procesul este de durată uneori pentru ca la sfârșit să fiu fericit de ceea ce mi-am achiziționat.
Fiecare îți doresște ceva și, mai mult, ar vrea să-l cumpere la prețul cel mai bun. Dar ce se întâmplă când nu găsești ceea ce cauți? Ei atunci intră în joc Mr. Mart, care devine un ajutor de nădejde. Ba mai mult, te ajută până la urmă să găsești ceea ce cauți.
Dacă până acum achiziționarea unui produs însemna căutarea pe mai
multe site-uri, platforma celor de la Mr. Mart le permite cumpărătorilor să descrie în
detaliu produsul sau serviciul pe care îl doresc, oferind în același
timp comercianților posibilitatea de a face oferte relevante pentru
aceste cereri.
Așa că după ce ai postat anunțul, aștepți!
Iar pentru cei mai dornici de a face profit din asta, platforma pune la dispoziția vânzătorilor un sistem avansat de filtre
care să îi alerteze în momentul în care există cerere pentru oferta lor.
Serviciile oferite sunt gratuite atât pentru cumpărători cât și pentru
vânzători, aceștia din urmă având avantajul de a-și promova oferta fără
costuri suplimentare.
Pentru a putea accesa platforma, cumpărătorii și/sau
vânzătorii își vor crea un cont cu ajutorul căruia cumpărătorii își pot
descrie solicitările completând o serie de câmpuri precum preț,
descriere produs, localizare, perioada de valabilitate a cererii și
chiar și o referință foto a produsului dorit.
Cumpărătorii vor primi astfel oferte de la mai mulți
vânzători, având posibilitatea să aleagă acea ofertă care le
îndeplinește pe deplin așteptările.
Mr. Mart le permite utilizatorilor (fie ei cumpăratori sau vânzători) să
își promoveze produsele sau serviciile prin intermediul celor 5 rețele
sociale (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest și StumbleUpon) pentru a
primi puncte sociale în contul de user. Cu ajutorul punctelor sociale,
utilizatorul își poate promova anunturile pe website sau poate cumpara
produse din Magazinul cu Puncte Sociale. De fiecare data când
utilizarorul alege să-și share-uiască cererea sau oferta prin
intermediul celor 5 rețele sociale, în contul user-ului sunt adăugate
puncte sociale. Mr. Mart se conectează la API-ul celor 5 rețele sociale
și deține un sistem cu ajutorul căruia poate fi monitorizată activitatea
fiecarui utilizator pe oricare rețea de socializare.