marți, 11 februarie 2014

Cine pe cine?

Faimoasa întrebare: „Cine a fost mai întâi, oul sau găina?”, se potrivește și la întrebarea: „Haina face pe om sau invers?” Fără doar și poate că omul croiește haina, dar apoi ea îl reprezintă. Această vorbă (Haina face pe om), spusă în trecut, arăta rangul, puterea și bogăția unei persoane, dar astăzi lucrurile s-au schimbat. Ba mai mult, omul contemporan parcă se întoarce la origini, renunțând la îmbrăcăminte. Asta îl face șic, mai ales dacă mai are și niște tatuaje...
Eu personal, nu am un stil al meu, poate că uneori mă orientez mai mult spre cel sport, dar asta doar că simt nevoia să evadez. Acum, să fiu sincer, nici nu prea am timp de cumpărături pentru a-mi îmbunătăți garderoba, dar în genere, cred eu, îmi stă mai bine așa cum sunt. Apoi, chiar dacă unora nu le place, eu nu sunt Cătălin Botezatu ca să încerc să mă asortez mereu după vreme și alte cerințe ale modei. Așa că asta e...

 dailylook.ro

Cei de la dailylook.ro vor să dea o petrecere... Uite ce spun ei aici:
Pentru ca ne plac oamenii cu simtul umorului…
Pentru ca ne plac oamenii cu atitudine….
Pentru ca ne plac oamenii care stiu ca nu haina il face pe om, ci invers

Pentru ca … de aia… am decis sa organizam, in data de 22 februarie - sambata, Face Dailylook.ro Party in Open Pub

Mai exact:
Vii la petrecere asa cum te simti mai bine imbracat/a, cu “fața” care sa descrie tinuta, iar fotograful nostru, Andrei Zdetoveţchi (http://www.zdeto.com/), va avea grija sa te fotografieze.
Asta daca vrei sa participi la concursul nostru, in cadrul caruia vei putea castiga cele doua premii surpriza puse la bataie de noi, Dailylook.ro

Mai mult de atat, toti participantii la concurs primesc 2 vouchere de consumatie in OpenPub in valoare de 30 lei fiecare.
Jurizarea se va face online, in cadrul acestui eveniment. Primele doua poze cu cele mai multe like-uri vor fi premiate.

In concluzie, te asteptam sambata, 22 februaruie (de la ora 23:00) sa ne distram in stilul Dailylook.ro & Open Pub

Adresa Open Pub - Tunari, nr.65, langa metrou Stefan cel Mare
Rezervari: 0746 48 47 65

https://www.facebook.com/events/523614204420618/


Instră și tu pe dailylook.ro!