joi, 15 mai 2014

Copii se bucură fiindcă există Himalaya!

Copilașii mici se știe că sunt predispuși la multe, mai ales în ceea ce ține de diverse iritații. Și pentru ca bebelu să nu sufere, eu m-am gândit să-i achiziționez un produs de la Himalaya: prima dată, când am văzut cât este de ieftin este în comparație cu ceea ce foloseam înainte, mi-am spus cu scepticism că este imposibil să fie de calitate. În naivitatea mea credeam că ce este scump este și (mai) bun. Cu toate acestea, am încercat crema antiiritatii-scutec de 20gr. Acesta nu numai că i-a făcut bine și i-au dispărut anumite iritații ce nu i-au trecut altfel dar a reușit chiar să le țină departe. Așa că iată cum m-am înșelat la prima vedere cu un produs ieftin și bun. Mă bucur că am făcut această alegere!
Recomand acestă formula special creată pentru a preveni și trata erupțiile, iritațiile și inflamațiile datorate scutecului. Și deși este doar de 20gr., îți ajunge suficient! Și oricum, magazinul natural de unde mă aprovizionez eu mereu, este doar la un pas de mine :p.
Este recomandat pentru tratarea erupțiilor, iritațiilor și inflamațiilor datorate scutecului, așa cum spuneam și mai sus, dar vă spun că și eu l-am mai folosit când am simțit câte o mică iritație și... a funcționat de minune și asta deoarece are în compoziție Ulei de Vitex de China care calmează durerea; Oxid de zinc ce grăbește vindecarea iritațiilor și mai ales Aloe Vera și ulei de Migdale care calmează pielea.
Eu sunt mulțumit de această cremă și v-o recomand cu drag împreună cu toată gama de produse Himalaya!
  
Vezi și pagina lor web de cumpărături