joi, 15 mai 2014

O memorie bună cu produsul de la Himalaya

Când mă gândesc la produsele Himalaya, gândul mă duce la munte, la curaj, la determinare și eroism. Acest brend atât de cunoscut, vrea să fie de folos tuturor, iar acum, participând la o campanie, vreau să vă prezint un produs ce mi-a atras atenția. Este vorba despre Mentat un tonic cerebral herbomineral. După câte se înțelege, este un produs natural, ceea ce este foarte bine! Eu mereu am fost de părere că un produs natural, din plante, nu poate să facă decât bine, deoarece este exact ceea ce ne trebuie. Să ne gândim... dacă suntem din pământ, oare nu el ne va fi cel mai bun doctor? Sau ceva artificial poate să ne facă mai mult bine? NU!
Așa că, revenind la produsul nostru, sunt interesat de el pentru că este foarte folositor în procesul de memorare. Țin eu minte multe (prostii! :)) dar am nevoie și de un mic ajutor uneori. Așa că tot se apropie perioada de pregătire intensă pentru BAC ori sesiunea de examene, așa că este foarte bun. Pe lângă asta, are un efect benevic, deci vindecativ, și în ceea ce ține de concentrare, deficiențele de atenție, bun în perioadele de stress, surmenaj intelectual sau insomnie, când suntem atacați de anxietate ori depresie, în ADHD, pentru persoanele bolnave este benefic în recuperarea post accident vascular cerebral dar și ca adjuvant în Parkinson, maladia Alzheimer, epilepsie, tratamente de dezalcoolizare și dezintoxicare.
Ca avantaje am descoperit că nu determină agitația, reglează somnul fără sedări, hrănește celula nervoasă și asigură o mai bună oxigenare la nivel cerebral. Cred că toți ar trebui să facem o cură cu un astfel de produs!

Vezi și pagina lor web www.hboutique.ro