joi, 15 mai 2014

Danone redanonat :)

Brendul Danone l-a atras încă de la început. Recunosc că întâia oară m-a cucerit cu reclamele lor hazlii, dar apoi am început să cumpăr cutiuțele pline de iaurt delicios.
Exact astăzi (deși este sfârșit de zi) 15 mai, împlinește frumoasa vârstă adolescentină de 15 ani și cu această ocazie, Danone își relansează site-ul danone.ro. Dacă ești un spirit curios și vrei să aflii mai multe despre lumea lăpticului Danone, vezi mai multe informații aici.
 Siteul lor este foarte prietenos și primitor, dar produsele lor sunt delicioase! Mă impresionează să văd că sunt atât de implicați în a produce pentru piața românească numai prosuse din lapte natural, fără nu știu eu ce adăugiri. Folosesc acest produs cu încredere atât pentru mine cât și pentru copilașul meu.
Și acum, întorcându-mă la site, trebuie să recunosc că-mi place foarte mult faptul că au reușit să o atragă și pe Shakira în campania lor, apoi pentru că dau posibilitatea de a vizita fabrica lor, asta îmi confirmă încă o dată seriozitatea cu care lucrează în beneficiul clienților lor. Uite ce spun ei: „Curios să vezi ce se întâmplă în spatele iaurturilor Danone? Acest lucru este posibil atât pentru copii, cât și pentru adulți: o dată pe săptămână deschidem porțile fabricii Danone din Bucuresti și te invităm să vezi cum laptele de cea mai buna calitate devine iaurt. Poți astfel cunoaste angajații Danone și vei urmări alături de ei Drumul calității pe care bunătatea laptelui se transformă în iaurtul preferat de milioane de consumatori români”.
Apoi, nu îl ultimul rând, sunt bucuros să văd că fiind unul dintre consumatorii acestor produse delicioase și naturale, particip într-un fel la campaniile Danone. Îi apreciez și îi felicit pentru asta!
Poate, ceea ce aș mai adăuga pe site, ar fi un colțușor destinat numai copilaților, cu jocuri, concursuri și informații care să fie la nivelul lor de înțelegere, asta ar fi cu adevărat o plăcere pentru piticuti :)

 

Hai nu mai aștepta și intră pe http://danone.ro!