luni, 19 mai 2014

La scoala profesoara ii pune pe elevi sa faca, ca tema de casa, o compunere cu titlul "Mama e numai una". 
A doua zi Ionel este rugat sa-si citeasca compunerea lui "Mama e numai una": 
-Odata veneam de la joaca si la mine in camera am gasit o minge mare, mi-a cumparat-o mama, mama e numai una! 
Gigel urmatorul "Mama e numai una": 
-Ma plimbam cu mama prin oras si intr-o vitrina am vazut o bicicleta frumoasa, a vazut mama ca imi place tare si mi-a cumparat-o, mama e numai una. 
Bula acum este randul tau, "Mama e numai una": 
-Odata veneam flamand de la scoala, si intru in casa si strig :mamaaa mi-e foame, la care mama imi spune: vezi ca in frigider sint trei chiftele, deschid frigiderul:"mamaaa e numai una".

Mai multe bancuri: http://mioritice.libertatea.ro/bancuri/duplicat/34561/#ixzz32CFw3uOm