miercuri, 29 ianuarie 2014

Povestea PC-ului meu...

Când am fost mai mititel
Am primit în dar un cățel
Și era tare frumușel
Și multă vreme ne-am jucat
Până ce din lume-aceasta a plecat
Atunci am fost tare supărat
Așa că altul nu mi-am mai cumpărat
În schimb, fiindcă eram sitilor
Am primit un calculator.
Așa că zilnic butonam
Și din toate mă informam
Și treptat fără să fiu atent
Am devenit chiar dependent.
O zi să treacă nu puteam
Și uneori multe ore cu el îmi pierdeam
Așa că am primit atenționări de la părinți
Că ne vin facturi fierbinți.
Și eu altceva nu știam
Decât pe PC ca de scriam
Așa că am încercat în zadar
Și totul a devenit chiar un coșmar
Când am încercat de el să mă îndepărtez
Și altă cale să urmez.
Multă vreme a trecut
Până când ce am vrut am obținut
Dar mi-am dat seama frumos
Că pot să-l folosesc și cu folos
Nu pentru jocuri sau progrămele
Ci pentru temele mele.
Așa că pentru referate
Am găsit resurse bogate
Pentru boli sau diverse rețete
Mereu am dat de date concrete
Sau când am căutat
Un număr de contact
De prieteni să mă interesez
La pagini de socializare să mă conectez
Așa că acum ordonat
Reușesc să fac de toate
Într-un timp moderat.

Intră și tu pe www.digipedia.ro!